fredag 18. mars 2011

Ferdig!





Endelig ferdig!
Dessverre ble den litt stor, men jeg liker den så godt at jeg faktisk vurderer å strikke den en ny i smal.. Jeg må bare strikke unna litt annet først. Jeg skal da strikke den i grått og i garn fra Drops.

På pinnene nå har jeg et sjal som heter ishbel. Det skal min mormor få i bursdagsgave om et par uker, så det er bare å henge i!

I posten i dag fikk jeg nytt garn fra nøstebarn, samt litt klær til lillebror. Planlagte prosjektet er genser til storesøster og sjal til meg.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Grattis med ferdig prosjekt :-) Vurderer å hive meg på storstrikking jeg også. Har så lyst på Mariustunika, mene..... huff, strikke så lenge i ensfarget. Puh, blir sliten med tanken!!

    SvarSlett
  2. Gratulere me ferdig prosjekt! Og du må jo være GAL som gidde å starte på en ny!!! ;)
    Savne litt flere bilda av herligheten:)

    SvarSlett